Emájsziksz

Veszélyérzetem fokozódik a nemzetközi helyzettel paralel. Már a kertemben is a nemzet ellenségeit vizionálom, különösen ha belekóstolok legfrissebb ágyas pálinkámba. Ha a tuják mögött gyanús mozgást észlelek, nagy hangon odaordítok, TEKI vagy? Aztán, ha nincs válasz, odavágok egy féltéglát. Még egyetlen nemzetellenségét vagy terroristát sem találtam el, de biztos, ami biztos. Jobb félni, mint nem félni. A tujáim elég rongyosak, de ez csak az  éberségem bizonyítéka. Mit tudom én, mikor kapok én is egy attackot, amikor az egész nemzetet támadják, merthogy úgy számolom, abban én is benne vagyok. Az ügynökök mára annyira firnyákosak lettek, hogy nehéz őket felismerni. A lódenkabát, a pecsétgyűrűbe rejtett kamera, az öngyújtó, ami pisztoly, a bőrkeményedésbe épített mikrofilm már gagyi. Sokkal finomabbak a módszerek és az álcázások. Ma állítólag van olyan titokminiszter is, aki igazándiból ügynök. Meg újságíró ügynök is van, de még blogger is, ja meg az Oszkó. Ma megtudtam, hogy a kőművesekben és egyéb építőipari melósokban sem bízhatunk. A Kossuth teret nem pályázat útján fogják tönkrevágni, mert az nemzetbiztonsági kockázatot rejt. Mármint a pályázat, mert a nyertes lehet jó és olcsó ( már önmagában ez is gyanús) de lehet, hogy közben ügynök, azaz ellenség. Na bakker! Jól nézünk ki. Még szerencse, hogy a Vezír pajtijai között van olyan építőipari cég, ahol a munkások nemzetbiztonsági kockázata zéró. Gondolom, azért ő rendelte el a pályázati tilalmat, mert tudja a frankót. Ennél a cégnél tuti, hogy minden melóst ellenőriztek. Vagy, ami még biztonságosabb, lehet, hogy a cég dolgozói hazai ügynökök, csak lapátokkal és csákánnyal fedettek. Ne gondolják, hogy paranoiás vagyok. Mi itt Közép – Európában az ügynökútvonalak kereszteződésében élünk, már több, mint ezer éve. Kurvára oda kell figyelni. Mondjuk megy egy ügynök az úton, mondjuk úgy tesz, mintha pisálna, azt huss, beugrik egy bokorba és már fel is szívódott. Hopp nini! egyszer csak felbukkan, mint békaember és lepacsizik Fábri Zoltánnal. Ez nem kamu, láttam a moziban. Csak az jugó ügynök volt, de nem kell fosni, mert olyan ma már objektíve nem létezik. Bezzeg a kőműves, hát apám, attól most már rinyálok egy kicsit. Na jó, nem félek, de ha építkeznék – persze én se úgy állok, nyugi –  elengedhetetlen lenne az ellenőrzés. Akkor tuti, hogy gatya le, pucsítás, vicsorítás, fanszőrzet le, nehogy már mikrofon legyen a közepében. Nem azért mondom, de láttam már ilyet. Mert egyet megértettem, át kell látni a szitán. És ha (ez logikus, az biztos) sok kőművesnek nincs munkája, akkor most máshová irányították őket, tehát a szabadon kószáló ügynökök száma, a munka nélküli kőművesek számával azonos többletet kell, hogy mutasson. Jesus! tényleg súlyos a helyzet.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

