Az én gyűjteményem 9

Kicsit megkésve bővítem a gyűjteményt. Hónapokkal ezelőtt volt egy nagyon szép kiállítás Pittmann Zsófi munkáiból, a Pintér Sonja Galériában. Szeretem ezt a nem is tudom mit, a városi-falusi konyha folklór vagy – ha nem sértő – a proli-art továbbgondolását, aktualizálását. Ismertem korábbi falvédői közül is néhányat, a ” Nagymamám Zalai Imréné találkozása David Bowieval” és egy Gagarinos ugrik be hirtelen. Az említett kiállításon volt még egy csavar, a hímzéseket börtönbüntetésüket töltő lányok, asszonyok hímezték. A szövegek az elítéltek világtól, kedvestől elzártak gondolatait idézik vagy adnak a “szájukba” idézeteket. A munka, amit választottam egy Adamis Anna szövegtöredék a Popfesztiválból. Szomorúan magyar, keserű felismerés, sajnos, ma egyre többen érezhetik magukénak ezeket a sorokat. Ez a munka telitalálat, a legjobb, amit Pittmann Zsófitól valaha láttam. Örömmel emelem a gyűjteménybe.

Pittmann Zsófi: Valaki mondja meg…..

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

