interaktív

A nézőket bevonni az alkotás folyamatába és ezzel megajándékozni a művek létrehozásának élményével, nagyszerű kezdeményezés. A siker nem marad el, hiszen egy csapatban vagyunk a nézővel, velünk játszik. Nem olyan régen jártam egy kiállításon, ahol egy óvatlan pillanatban – amikor senki sem látott – kipróbáltam, hogyan működik a szitu és egy királyszobor segítségével megkoronáztam magam. Kicsit kicsi volt az uralkodói jelvény, de ez érthető, hiszen a királyok feje sokkal kisebb , mint egy paraszté, mert a királyok sosem gondolkodnak csak zsarnokoskodnak. Az ünnepélyes pillanatot az isteni narancs színnel próbáltam fokozni, azt hiszem jól sikerült. Bevallom, hihetetlenül élveztem. Pár pillanatra királynak érezhettem magam miközben az izgalom – a tiltott gyümölcs élvezete miatt – az egekbe lökte az adrenalinomat. Erről a kiállításról biztos, hogy örökre pozitív emlékeim lesznek. Bombasztikus volt, azt tervezem, hogy más kiállításokat is meglátogatok és ha alkalom adódik rá, kipróbálok ezt azt. Mindenesetre a dokumentáláson minőségileg javítanom kell, de megoldom.

Kölcsön Király

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

